Remarketing, Dinamikus Remarkting, Facebook Event Setup Tool…

Mit jelent a Remarketing a gyakorlatban?

Valaki felmegy a honlapodra, kap egy követőkódot, és utána bármerre jár az interneten látja a hirdetéseidet. Ennyire egyszerű…

Bővebben…
A honlapodon nagy arányban azok járnak, akiket érdekel a témád és a terméked. Ha jók a beállításaid, akkor aki a honlapodon jár automatikusan felkerül a Remarketing listádra. Ezen a listán a célcsoportod nagy arányban fog szerepelni.

Aki fent van a Remarketing listádon, minimum egyszer már járt a honlapodon, tehát nem vagy számára ismeretlen. Az ilyen érdeklődőből könnyen vevő lesz! Egy hirdetés akkor igazán eredményes, ha a célcsoportodnak jelenik meg.

Ezért kezdem minden ügyfélmunkámat azzal, hogy beállítom a Remarketinget, hogy az első pillanattól kezdve gyűjtsük a potenciális vevőket.

Dinamikus Remarketing, avagy a személyre szabott nyomkövetés

Ha már használod a Remarketinget, akkor a következő lépés a Dinamikus Remarketing, avagy a személyre szabott nyomkövetés

Nézzünk egy gyakorlati példát arról, hogyan működik a Dinamikus Remarketing!

Ha például a webáruházadban van 2000 termék, nagy valószínűséggel minden egyes felhasználót más-más termék fog érdekelni. Mindenki más terméket fog megnézni a webáruházadban.

Ha használsz Dinamikus Remarketinget, akkor az érdeklődőt pontosan annak a terméknek a hirdetése fogja követni, amit konkrétan megnézett. A hagyományos Remarketingben egy fix termék szerepel a hirdetésben és mindenkit az követ függetlenül attól, hogy korábban milyen terméket nézett meg a webáruházadban.

Ezzel szemben a Dinamikus Remarketing esetében a hirdetésben nem egy fix termék szerepel, hanem mindig dinamikusan le lesz cserélve arra a termékre, ami az adott felhasználót érdekli.

Kapcsolj fénysebességre! Próbáld ki a Facebook Event Setup Tool/Facebook eseménykezelőt!

Ha már használdod a Remarketinget és a Dinamikus Remarketinget, akkor kapcsolj fénysebességre! Próbáld ki a Facebook Event Setup Tool/Facebook eseménykezelőt!

Ez egy új eszköz, amivel szegmentált Remarketing listákat lehet létrehozni.

Mit jelent ez? Ezeken a listákon úgy tudod gyűjteni az érdeklődőket, hogy előre meghatározod, hogy milyen feltételeknek feleljenek meg, akik a listára kerülnek.

Tematikus listákat tudsz gyűjteni, termék/téma specifikusan, érdeklődési körnek megfelelően. Például csak egy konkrét termék iránt érdeklődők szerepeljenek az adott listán, tehát ne legyen rajta minden honlaplátogató. Miért jó ez?

Mert így sokkal célzottabban tudsz hirdetni, és eredményesebbek lesznek a hirdetéseid!

Nálad már be van állítva a Remarketing kód a honlapodon? Ha még nincs, keress nyugodtan.

Olvasd el a cikk első részét!
A nyomkövető hirdetések titkai >>>

Bányai Balázs
vevőszerzés specialista