Hogy működik a nyomkövető hirdetés, a Remarketing?

Valaki felmegy a honlapodra, kap egy követőkódot, és utána bármerre jár az interneten látja a hirdetéseidet. Vannak még egyéb Remarketing lehetőségek, de az egyszerűség kedvéért most maradjunk a honlap látogatók követésénél.

A 3 legfontosabb lépés a remarketing hirdetések beállításánál

1. lépés: A Remarketing kód elhelyezése
Ez a legkönnyebb rész, gyakorlatilag csak egy Ctrl+C Ctrl+V (Mac-en: Cmd+C Cmd+V)
Na jó, ennél egy fokkal bonyolultabb, mert először meg kell keresned a kódokat a hirdetési fiókjaidban. Aztán pedig be kell illesztened a honlapodon a megfelelő helyre. A lényeg, hogy ezek a kódok minden oldalon ott legyenek. Így tudod garantálni, hogy minden látogatódat tudd követni később hirdetésekkel.

2. lépés: A Remarketing listák létrehozása
Mi az a Remarketing lista? Képzeld el úgy, mint az e-mail listádat. Valaki feliratkozik a hírleveledre, és ezzel rákerül az e-mail listádra, és tudsz neki e-mailt küldeni.

A Remarketing kód használatával, ha valaki felmegy a honlapodra, akkor automatikusan rákerül a Remarketing listádra, és tudsz neki hirdetni.
Mi a baj a hírlevél feliratkozással? Hogy nem iratkozik fel mindenki. Csak a látogatók 5-10%-a, jó esetben 30-40%-a, de akkor se mindenki.
Mi a jó a Remarketingben? Hogy gyakorlatilag mindenki, aki járt a honlapodon automatikusan felkerül a Remarketing listádra anélkül, hogy tudna róla.

A munkám során már több száz hirdetési fiókra láttam rá, de egy dolog mindegyikben közös volt. Sosem volt bennük létrehozva minden fontos Remarketing lista. Kezelhette akár a legjobbnak tartott ügynökség, mindig tudtam létrehozni legalább 10-20 olyan listát, ami szerintem fontos a vevőszerzés szempontjából.

3. lépés: A Remarketing kampány elindítása
Ha indítottál már bármilyen egyéb hirdetést, akkor a Remarketing kampány elindítása szuper könnyű lesz. A Remarketing kampány ugyanis csak egyetlen dologban különbözik a normál hirdetési kampányoktól. Más a célzás.

Egy normál hirdetési kampányban például a 25 és 35 év közötti Budapesten élő férfiakra, vagy egy adott téma iránt érdeklődőkre célzunk. A Remarketing kampányban ezzel szemben a korábban létrehozott listákon lévő emberekre célzunk.

Bányai Balázs
vevőszerzés specialista

Segítségre van szükséged a Remarketing hirdetéseid beállításához, hirdetés létrehozásában, hirdetési fiók kezelésében? Akkor kattints a linkre és nézd meg a Hirdetési fiók kezelés részleteit!

Megnézem a részleteket >>>

Olvasd el a cikk második részét!
Kapcsolj fénysebességre, használj Dinamikus Remarketinget! >>>