A hirdetések világa gyorsan változik.

Volt olyan tréningem, amit úgy kezdtem, hogy “a múlt héten 30 dolog változott a Facebook-on, nézzük, hogy ezekből mi fontos a vevőszerzés szempontjából.”

Olyan dolgokat fogok most bemutatni, amik jelenleg tesztelés alatt vannak Amerikában. Magyarországon még nem elérhetők, de Te már most tudsz rájuk készülni.

Mik a legfontosabb változások a Google Shopping hirdetésekben?

„Vásárlás a Google-ben” – a Shopping hirdetések mellett megjelenik egy azonnali vásárlás gomb. Tudom, hogy 1000 kérdés felmerül ezzel kapcsolatban, egyelőre tesztelés alatt van a rendszer. Amire elér hozzánk is, addigra biztosan meglesznek a válaszok is.

„Személyreszabott ajánlások bármilyen eszközön” – a potenciális vásárlód rákeres a termékedre mobilon, majd később asztali gépen megjelenik neki ajánlott termékként. Természetesen figyelni fog mindent, nem csak a kereséseket. Vásárlási előzmények, kívánság listák, meglátogatott oldalak, …

– Eleged van abból, hogy minden kattintás után fizetned kell, de nem vásárolnak semmit? Amerikában már megjelent az a lehetőség, hogy az áruházak az eladások után fizessenek a Google-nek. Reméljük hamarosan elérhető lesz nálunk is.

A két legfontosabb feltétel, aminek meg kell felelned, hogy neked is lehessen Shopping hirdetésed:
– a webáruházadban fizikai termékeket forgalmazz
– országos kiszállítással rendelkezz

Ha webáruházad van, és még nincs Shopping hirdetésed, akkor most még az elsők között lehetsz.

Fontos!
A kialakítás folyamata elég összetett, ha szeretnéd, hogy én állítsam be, akkor jelentkezz mielőbb, mert véges a kapacitásom, és most sokan szeretnének élni ezzel az új lehetőséggel.

Kattints a linkre és jelentkezz most!
https://shopping.online-vevoszerzes.hu/

Bányai Balázs
vevőszerzés specialista