Amit mindig el szoktam mondani, amikor megkérdeznek, hogy szükség van-e honlapra:

Ma már alap, hogy szükség van online jelenlétre! De nem elég csak a népszerű közösségi média platformokon ott lenni!
Ha nincs saját honlapod, és csak közösségi média felületeit használod (például: Facebook, Instagram, YouTube), akkor teljesen kiszolgáltatod magad! Feleslegesen nagy kockázatot vállalsz, ami különösen veszélyes a mostani válságos időszakban! Ha nincs honlapod, akkor egyik napról a másikra könnyen digitális hajléktalanná válhatsz!

A saját honlapod a legfontosabb online felületed!

Két funkció, amit csak a saját honlapod tud megadni!

1) A honlapod a tiéd! Szabadon rendelkezhetsz vele, a te csatornád, a te felületed. Nálad van a kontroll.

De ez nem igaz a Facebookra, az Instagram-ra, és a Youtube-ra sem! Ezeken az online felületeken valójában nincs nálad a kontroll! Lehet népszerű Facebook és Instagram oldalad nagy követő bázissal, de ha például bármelyiket letiltják, és egyik napról a másikra megszűnik, akkor ha nincs honlapod mindent elveszítesz!

A Facebook/Instagram/YouTube oldalaknak az elsődleges célja, hogy forgalmat tereljenek a honlapodra!

Ha van honlapod, és ügyes vagy, akkor a Facebook/Instagram/YouTube követőidet kitereled a honlapodra, belőlük lesznek a rendszeres honlap látogatóid és a legjobb vevőid!

2) Az online értékesítési folyamatban a honlapnak kulcsszerepe van, az értékesítés központja! A cégek online eladásának 95%-a a saját honlapjukon történik! A piaci versenyben, ha van egy értékes honlapod az mindenképpen előny!

Gazdasági tényező a honlapod? Tudsz pénzt keresni a honlapoddal?

Pénzt akarsz keresni a honlapod segítségével? Akkor fontos, hogy a honlapod funkcionális legyen. Egy honlap csak akkor válik valódi gazdasági tényezővé, ha a gazdasági funkció jól ki van alakítva rajta. Például egy értékesítési fókuszú honlapon vannak ajánlatok, minden ki van találva az eladási folyamatban, a vásárlás menete letisztult, a vevő képes megvásárolni a terméket a honlapon keresztül, tiszta a regisztráció menete, a fizetési módok, a szállítás és a számlázás, minden automatizált.

A tapasztalatom az, hogy még mindig sok honlap nem felel meg ezeknek a kritériumoknak. Hiányoznak fontos értékesítési elemek, nem működik a kapcsolati form stb. Sok a magára hagyott honlap.

Egy konkrét példa 2020-ból: kiírták egy honlapra, hogy csak online adható le a megrendelés, de a termékekről nem volt fotó, nem lehetett kiválasztani a kívánt termékeket, és valójában nem lehetett online rendelni. Csoda, hogy így egy cég nem tud pénzt keresni a honlapjával?!

Ha szükséged van segítségre honlapkészítésben, akkor keress nyugodtan, itt tudsz bejelentkezni >>>

https://honlapkeszites.online-vevoszerzes.hu/

Bányai Balázs
vevőszerzés specialista